lunes, 31 de enero de 2011

Dimecres anam a sopar en es Poli !!!!!!

.....i vendràn es amiguets  , i xerrarem de ses nostres coses , i mos contarem que tal a anat tot que fa molt de temps que no mos veiiiiim !!!!!  ....i començarem a pitjar a "L'amo en Pep" per quan mos ha de fer "aquell arroç brut" que diu que li surt tan bó !!!!! .....i no m'olvid de sa calçotada que ha de fer  "sa rosa" ;)

...i jo tampoc m'olvid de sa presentació en societat de sa sucursal de Palma des Orcos, !!!! ...però es que encara me falta conseguir quatre trolls que m'organitzin es "catering" .....que ja sa sap....es Orcos son molt exigents ;) .

Bueno, m'en vaig a renovar sa targeta de "la Ora" que sa cova la tenc en "sona asul" i avui acaba es plaç per renovar-la.

Bueno, esmolau ses destrals per dimecres........bessos.

No hay comentarios: